Jobbat kväll

Idag har man jobbat kväll, är lite sliten för jag har haft feber.
Skönt att kvällen är över så man kan lugna ner sig lite.
Är ledig i morgon men jag skall till soc en sväng. *Suck*
Orkar snart inte hålla på mer med all denna skiten.
Får väl se vad som händer i framtiden.

Får se om Johannes någonsin skall få flytta hem igen.
Snart är det dags för en resa upp till Stockholm igen för att
hämta lilla Lena.
Skall bli roligt att hon kommer ner.

Skall nog värma på en panpizza nu, min mage behöver något.

Kommentarer
Postat av: Lena

räääääääääääääknar ner dagarna....åh du om vi ska ut i skogen får jag nog ta o köpa mig ett par kängor o varmare kläder hehe..

Känns jobbigt o veta att tillvaron e så trasslig för er...d enda jag kan säga, som kanske inte hjälper så mkr, e att jag ALLTID kommer finnas där för dig! KRAMAR

2009-02-11 @ 12:55:43
URL: http://allanamnupptagna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0