Färdigställa projektet

Idag så skall jag försöka avsluta mitt hemmabygge utav en skrylla.
Tänkte sedan att lägga upp bilder på den från början till slut.
Följer även en förklaring från början till slut om du själv blir sugen
på att göra en skrylla till vinter fisket.

Idag kommer även min mor och Tommy för att fira lilla Johannes
som blev 5år den 4/2.
Nu är det bara 18 dagar kvar.
Ser fram emot det och skall bli roligt att charlie följer med oxå.
Då har jag ju en kille att gosa med medans tjejerna skall
fixa ansiktsmasker och allt vad det var.

Åker upp kl 06.00 till stockholm för att hämta lilla Lena,
skönt att slippa stressa på vägen upp och hem igen.
Det får ta den tid det tar och så kan man äta lite frukost när man
kommer upp. Får väl stanna några gånger på vägen ner oxå för att rasta
hundarna och det blir nog ett par rökpauser på vägen oxå.

Tänkte ta med mig min älskade EOS400D på vägen oxå för att plåta lite
olika motiv längs vägen upp och hem.
Kan tänka mig att Lena och hundarna kommer att fastna på ett eller annat foto oxå.

Nä nu skall jag hjälpa till att fixa marängswishen så den blir färdig tills
vi får besök av Morsan m.fl.

Kommentarer
Postat av: Lena

Klapp på axeln för att du e så duktig o uppdaterar lite=) men du ligger fortfarande i lä;-)

2009-02-07 @ 14:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0