Internet strul

Vad trött jag blir på att behöva vänta på min internet tjänst.
Min Internet leverantör upptäckte att det redan fanns ett abonemang
igång i det jacket jag har.
Lite konstigt att det är så då förra hyresgästen redan flyttat över sitt
abonemang till göteborg.
Ringde till telia för att de skulle kontakta han som bodde här innan
så de kunde rätta till så allt blir rätt och så min leverantör kan få tag i mitt jack.
Vad får man för idiot svar ifrån Telia då?
Vi kan inte ringa våra kunder om deras abonemang...
Man blir ju fan chockad över att de inte kan ringa till sina kunder.
Jag fick numret och fick själv ringa till DERAS kund och tala om för honom
att HAN måste ringa till Telia och lösa TELIAS fel de har gjort.
Man blir ju lite irriterad på dessa JÄ**A bolag.

Hoppas iaf att jag får det inkopplat under veckan och att jag får mitt modem snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0