Inget internet ännu

Ringde till Glocalnet i tisdags och kollade hur långt de hade kommit med mitt internet. Vad svarar de då?? Jo, det har legat på is för att jacket har varit upptaget så jag får vänta ca 10 arbetsdagar till. Jag blir så satans sne på dessa strul och vill bara ha mitt internet NU!!!!! Skall in till Nässjö om en liten stund och köpa antennsladd och kolla på bord om jag hittar något snyggt till sovrummet och vardagsrummet. Tänkte lägga in lite bilder senare på lägenheten när jag fått igång internet och kan ladda upp dem. Tänkte även säga att ni är välkommna att komma förbi och kika på lägenheten, det är bara att ringa och kolla så jag är hemma innan. Kram på er alla!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0